Lugn kväll

Så skönt med att ha en lugn och stillsam kväll med mina små döttrar.
Vi har bakat och pysslat hela dagen, och lekt som vanligt, :)
Nu sover mina små töser för natten, skönt för min del.
Men kommer kännas mindre skönt när dom vaknar vid sex-sju typ.
Haha, men de är skönt och komma upp på morgonen med =)

Om jag nu hittar hur man gör, så lägger jag upp ett video inlägg.
Lite roligare och se oss kanske?
Men det är mycket tidigare idag som vi har spelat in det :)
Har försökt och ladda upp de ett antal gånger, men det går inte.
Så gav upp, och gav min tid åt barnen, men nu när dom sover
så kan man ju se om man inte kan få upp inlägget på bloggen nu ^^

håll ögonen öppna ;) och hoppas ni har en trevlig kväll, för det har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0