Så jag känner.

idag har det vart en låång dag.
mår inget vidare idag, har lite feber, och grymt förkyld.
Jag får hoppas att inte barnen har åkt på samma.
men än så länge ser jag inga syntom på det, skönt det i alla fall.  =)
Hoppas det är bättre med mig imorgon, har nämligen något
som jag verkligen ser framemot, och vill inte avboka det!





Jag har tänkt på en sak .. folk som säger att
"om man redan har ett barn, kan man skaffa ett till, man märker ingen skillnad."
BULLSHIT!!! 
Det är en stoor skillnad på och ha ett barn, eller två.
Det blir mycket mer jobb med två, men sen är får man ju dubbelt med kärlek.
dubbelt av jobb för den delen också.
Speciellt nu när jag är ensamstående, gör ju saken inte lättare.
Men det funkar väldigt bra, jag klagar inte.
Tvärtom, jag älskar barn, jag älskar mina barn.

Dom gör mig till en bättre Människa.
Bättre person.
En bättre mamma.
En bättre Jenny.





När Minnah kom, kände det som min familj blev hel.
som består utav mig, mirelle och minnah.
Jag blev hel den dagen Minnah kom.
Jag har en känsla av att Mirelle känner desamma.
Dom är allt för mig, och jag vill verkligen ha fler barn i framtiden.
Men det blir om några år, när jag har träffat någon som behandlar
mig och barnen med respekt, och värdighet.

Men tills dess, är jag världens lyckligaste och stoltaste mamman på jorden <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Har du nån gång ångrat att du blev mamma så tidigt? Jag menar, att du inte hunnit göra vissa saker i livet innan du skaffade barn? Tacksam för svar! :)

2012-02-14 @ 20:01:30
URL: http://elinsssss.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej elin! nej jag har aldrig ångrat att jag blev mamma så tidigt, aldrig någonsin. Väldigt många frågar mig det.. Men vad är det egentligen man missar :) ? jag menar, jag har två underbara döttrar som jag älskar så ohehört mycket. Om du tänker på resa o sådär, så kan man ju lätt ta med sig barnen :)?

Det enda är väl att man skulle velat haft lite mer jobb erfarenheter och sådär. Men de kanske jag inte hade haft om tio år heller, det vet man aldrig.

Men svar på din fråga - NEJ :) aldrig någonsin har jag ångrat mig , inte med någon utav dom=)

2012-03-16 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0