Livet rullar på.

Livet rullar på som det ska :)
Jag har äntligen kommit i ordning med allt i min nya fina lägenhet!
Mirelle är så stolt och ha ett eget rum, och kunna leka i.
Hon är så duktig, hennes prat har kommit igång på riktigt nu,
och jag som mamma blir så stolt, och glad!
Precis som minnah har kommit igång med att krypa lite smått,
Hon älskar verkligen Mirelle, och ser upp till henne.
Dom är underbara mina små flickor.




Imorgon får vi besök, plus ett telefon möte med advokaten.
spännande, och se vad dom har kommit fram till!
Lutar mot rättegång .. men vi får se.
Senare imorgon ska vi till tanumstrand (badhuset)
jag och mirren.  Det ser mirelle sååå fram emot.
och lite jag också ;)



Nu ska jag bli lite mer seriös med bloggen, så hoppas ni kommer följa mig ;)
ska också passa på och tacka kära marielle för den fina designen.
Hon ska själv bli två barns mamma snart, och är otroligt underbar människa.
Rekomnderar starkt att följa hennes blogg också.
ska länka den , gör det imorgon  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0