Full fart!

Oj, det har hänt så mycket på två veckor!
Nu är jag vänersborgare iallafall, så jäkla skönt faktiskt.
Vi har nästan kommit iordning med allt nu, lite tavlor som ska upp, och kort på mirre ska upp också.
Men tekniskt sätt, är vi i stort sätt klara
Tummen upp för oss!

Denna helgen har varit rätt så lugn! 
i fredags blev det en tur till lanesund (utanför uddevalla)   
och för en gångs skull blev det snabb mat, thai för min del!
och pizza till pojken och mirelle.
gott var det, att för en gångs skull slippa tänka på att göra mat ;)

Lördagen kom min kära vän emelie hit och hälsade på =)
senare på kvällen blev de ju självklart euroivisin för våran del.
sen fick vi lite mer besök av trevligt folk, Alexander och Linnea.
Och inte nog med det, mirelle fick världens finaste badräkt om dom :)
Så söt, så jag vet inte vad, kan lägga upp bild när hon har provat den !
men nu vet vi vem som lätt kommer vara den snyggaste bruden stranden i år.

I söndags, alltså igår - var det världens tråkigaste dag för mig..
migrän hela dagen, och bebisen i magen va inte nöjd =/
Men tur att jag hade mina älsklingar hos mig på kvällen iallafall. <3


Nä nu ska jag och mirre kolla på drömmarnas trädgård.
Med glass och mys.
<3 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0